تجهیز صنعت

تجهیزصنعت ﺑﺎ ﺑﯿﺶ از دو دهه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زﻣﯿﻨه طﺮاﺣﯽ وﺗﺎﻣﯿﻦ تجهیزات پایپینگ و اﺑﺰار دﻗﯿﻖ در ﺣﻮزه ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻧﻔﺖ ﮔﺎز و ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤﯽ ،ﻧﯿﺮوﮔاه ها

تجهیز صنعت

تجهیزصنعت ﺑﺎ ﺑﯿﺶ از دو دهه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زﻣﯿﻨه طﺮاﺣﯽ وﺗﺎﻣﯿﻦ تجهیزات پایپینگ و اﺑﺰار دﻗﯿﻖ در ﺣﻮزه ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻧﻔﺖ ﮔﺎز و ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤﯽ ،ﻧﯿﺮوﮔاه ها

تجهیزصنعت ﺑﺎ ﺑﯿﺶ از دو دهه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زﻣﯿﻨه طﺮاﺣﯽ وﺗﺎﻣﯿﻦ تجهیزات پایپینگ و اﺑﺰار

دﻗﯿﻖ در ﺣﻮزه ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻧﻔﺖ ﮔﺎز و ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤﯽ ،ﻧﯿﺮوﮔاه ها ﺑﺎ بهره ﮔﯿﺮی از ﻣﻌﺘﺒﺮﺗﺮﯾﻦ برﻧﺪهای

جهان و به روزﺗﺮﯾﻦ ﻓﻨﺎوری ها ، ﯾﮑﯽ از ﺷﺮﮐﺖ های ﭘﯿﺸﺮو در ﺣﻮزه تامین تجهیزات ابزار

دقیق و مکانیکال برای سایت های صنعتی در ایران می باشد.

  • ۰
  • ۰

معرفی گیج فشار پکنز

تجهیز صنعت بهترین ارائه دهنده‌ی تجهیزات ابزار دقیق (گیج فشار پکنز) در کشور است. این فروشگاه بزرگ و مطمئن در جهت افزایش سطح کیفی صنایع در حوزه ابزاردقیق گیج فشار  را با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند. 

علاقه مندان عزیز می توانند برای مشاهده گیج فشار پکنز به فروشگاه تجهیز صنعت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب فروش ما در تماس باشند.

لینک ها: گیج دما ویکا A52 و مانومتر ویکا مدل 213.53

مانومتر چیست؟

گیج فشار PAKKENS وسیله ای است برای اندازه گیری فشارکه یکی از مهم‌ترین کمیت‌های مورد اندازه ‌گیری در واحدهای صنعتی می‌باشد.

پکنز یک برند ترک در حوزه اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق می باشد . پکنز انواع گوناگونی از محصولات را ارائه کرده که یکی از پر فروش ترین آنها گیج فشار پکنز و گیج دما پکنز که در سایز صفحات گوناگون  می باشد .

اندازه گیری فشار به قدری مهم است که برای کار از تجهیزات بسیار دقیق و لوازم های جانبی بسیاری استفاده می کنند. ماکزیمم فشار قابل تحمل دریک سیستم از مسائل مهم در آن است. به همین صورت کنترل و اندازه گیری آن نیز مهم میشود. همچنین عملکرد گلیسیرین باعت افزایش عمر گیج ها می شود.

همیشه شاهدیم که دیگران نام های دیگری روی نشان دهنده های فشار میگذارند که عبارت انداز:

  • درجه فشار قوی
  • درجه اندازه گیری فشار
  • درجه روغنی
  • درجه فشار خشک

گیج فشار پکنز چیست؟

مانومتر های پکنز (گیج های فشار) روغنی معمولا توسط یک سیال شفاف برای دیدن درست و یک سیال تقریبا با چگالی کمی بالا برای گرفتن ضربات فشار و زنگ نزدن اجزا پر میشوند.

با توجه به موارد گفته شده می توان از گلیسیرین استفاده کرد زیرا:

  1.  به دلیل شفاف بودن میتوان راحت فشار اندازه گیری شده را خواند
  2. به دلیل گرانروی مناسبی که دارد از بازی های عقربه جلوگیری میکند
  3. از خوردگی و زنگ زدن اجزا جلو گیری می کند

گیج فشار روغنی پکنز نیز با گلیسیرین پر شده است و از دقت و کیفیت مناسبی برخوردار است. این محصول کیفیت ساخت بالا و رضایتمندی مصرف کنندگان را دارد.

انواع گیج فشار پکنز

 گیج فشارهای اندازه گیری فشار پکنز معمولا افقی ( رزوه از پشت ) یا ایستاده ( رزوه از زیر ) هستند.
به فشار سنج های رزو از پشت ( تابلویی ) یا فلنچی نیز گفته می شود البته گیج های فلنچی معمولا یک فلنچ بیشتر دارند. به گیج های  ایستاده مانومتر عمودی نیز گفته میشود.

گیج فشار را می توان در صنایع مختلفی استفاده کرد به طور کلی هر جایی که نیاز به اندازه گیری فشار باشد البته به نکات ایمنی در مورد اکسیژن و سایر گاز ها باید توجه کرد.

گیج ها مکانیزم های مختلفی برای اندازه گیری فشار دارند.

  • ۰۱/۱۰/۱۷
  • مینا اقاخانی

گیج استیل برنج پکنز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی